En dans in i våren

Ett par snygga vita sko från Skopunkten för 399 kronor♥


Två i ett

Paint är det enda jag har tillgång till just nu men det får fungera ändå.
Allt kommer från H&M utom byxorna som kommer från Cubus


Torsdagens tips...

... ett par super snygga jeans från Cubus som går på 499:- . Ikväll visar jag er två snygga sätt att styla dem.

Randigt tre

Dagens sista mix men imorgon är det torsdagens tips igen♥

SkorStrumpbyxorTröjaHalsband

Mer randigt


JackaKlockaBildTröjaSkorVäska

Randig tröja

Mer inspiration till denna randiga tröja kommer ikväll♥

TröjaStrumpbyxorSkorArmbandJacka

Dålig uppdatering

Eftersom det varit så dålig uppdatering så kan ni lägga till mig på bloglovin så ser ni när jag skrivit något nytt ♥
bloglovin


Torsdags tipset...

En söt t-shirt från Forever21 för ca. 45 kr


Pågång...

Har jobbat otroligt mycket på senaste men snart är bloggen uppe igen så stanna gärna kvar en vecka till.
Ska även börja skriva ut vart man kan handla kläderna eftersom jag fått frågor om det ♥


RSS 2.0